שירות בכיף
יש מספר תרחישים בהם מתבקשת ברון לסייע לעובד/ת לאורך תקופת העבודה;
ישנם מספר תרחישים בהם נדרש העובד לסיוע ותמיכה מקצועית מברון ביניהם: אירוע ביטוחי, שינויי תפקיד ושכר, ועוד.
מנהל/ת התיק עומד/ת לרשות העובדים בכל עניין ודבר לאורך תקופת עבודתם בארגון המבוטח. ברון מתחייבת בפני העובדים למתן מענה מקצועי ראשוני בתוך48 שעות מרגע הפניה. במקרה הצורך יפגש סוכן מברון הממונה כמנהל תיק-הלקוח עם העובד/ת במשרדי הארגון, על מנת להעניק לעובד/ת את השירות המיטבי.
השיווק והשירות הינם הליך מתמשך ורציף בברון! שביעות רצון העובדים יעניקו תמורה למעסיק. כי המעביד רוצה עובד מרוצה.