סוכנות לביטוח בע"מ

המעביד רוצה עובד מרוצה

כאשר העובדים מרוצים – המעביד הוא המרוויח העיקרי!

תודעת השירות הגבוהה של ברון מתבססת על תפיסה הוליסטית של מעגל לקוחותיה:

מנהלי ועובדי הסוכנות מעמידים את המעביד והמבוטחים במוקד ההתייחסות השירותית. הטיפול בעובדים הינו אישי ופרטני, ומונחה על ידי תפיסת מטרה ברורה, המוטמעת עמוק בתרבות העבודה בברון: המעביד רוצה עובד מרוצה! תרבות עבודה זו מושתתת על ההכרה בכך, שכאשר העובדים מרוצים – המעביד הינו המרוויח העיקרי. ההוצאה הופכת להשקעה. כלומר – הופכת מקנס לפרס!

הפיכת העובד/ת למרוצה מתאפשרת באמצעות מתן שירות מיטבי, זמין, תומך, מיידע, בעל היצע רחב של פתרונות. ברון מתחייבת בפני לקוחותיה למתן מענה ראשוני לפניותיהם בתוך 48 שעות. הקשר בין ברון למבוטחים הינו קשר אישי וישיר.

חשוב לזכור את תפיסתה הייחודית של ברון, לפיה החיסכון הפנסיוני הינו החיסכון הפיננסי הגדול ביותר שיש לרוב העובדים במשק, ובדרך כלל אף יותר מהרכוש שצבר אדם בחייו – למשל בית ומכוניות – ועל כן חשיבותה העליונה של ההתמקצעות והמומחיות של ברון בהרכבת תיק פנסיוני אישי מיטבי לכל עובד ועובדת, במסגרת ההסכם עם המעסיק. לצורך כך נעזרת ברון בכלים ייחודיים לזיהוי הצרכים הפנסיוניים של העובד/ת. שימוש בכלים אלו מביא לתוצאה אופטימאלית של התכנית לטובת העובד/ת.

תפיסת הלקוח והעבד/ת כמי ששביעות רצונו היא הגורם החשוב ביותר בתהליך, מייצרת שביעות רצון כללית, אווירת עבודה ושיתוף פעולה Win-Win – וממנפת את עתידם הכלכלי של הלקוחות.


One Stop Shop

ברון מציעה לעובדי הארגונים מטריה רחבה של כיסויים ביטוחיים, ומספקת בכך לעובדים תחושה של One Stop Shop – כל סוגי הביטוח תחת קורת גג אחת ובטיפול של סוכן אישי שמכיר היטב את צרכי המבוטח/ת.

מלבד הביטוחים הפנסיוניים, אבדן כושר עבודה וקרן פיצויים, מעניקה ברון לעובדים שירותי ביטוח אלמנטארי, בריאות, סיעוד ופתרונות פיננסיים מגוונים.

מידע נוסף בנושא:

תעריפים

תעריפים השתתפות בהוצאות משרד – ביטוח חיים פנסיה בריאות גמל והשתלמות בעקבות רפורמת ועדת בכר מאז ינואר 2004 חל גידול

המשך קריאה »