שירות אישי ואנושי
ברון ממקדת את פעילותה בניהול הסדרים פנסיונים ומנוהלת בגישה שירותית ייחודית, המעמידה את המבוטח (העובד/ת) במרכז.
הטיפול בעובד/ת הינו אישי ופרטני, ומונחה על ידי תפיסת מטרה ברורה ומוטמעת עמוק בתרבות העבודה בברון: המעביד רוצה עובד מרוצה!
השירות בברון הינו שילוב מוצלח בין מתודולוגיה, טכנולוגיה ואנשים טובים. ברון מעניקה שירות מוקפד ונגיש למעביד ולעובד.
אתר האינטרנט של ברון מאפשר נגישות לאתרים השונים של חברות הביטוח,קרנות הפנסיה,בתי השקאות וגופים פיננסים נוספים. הגישה הינה על ידי הרשמה אישית של כל עובד ועובד ומאפשרת כניסה לתיק האישי המנוהל באותה חברה.
המעביד הנאור מבקש להפוך את ההוצאה לתנאים הפנסיוניים להשקעה. על פי תפיסת המעביד רוצה עובד מרוצה, אנו מחוייבים לשביעות רצון העובדים מהתכנית הפנסיונית האישית שלהם. כתוצאה מכך, הופכת ההוצאה של המעביד מקנס לפרס!
מבנה השירות
מישהו מטפל בך!
ברון עוסקת בניהול הסדרים פנסיוניים. את הסכם ההסדר חותמת ברון עם המעסיק, ומאותו רגע עומדת ברון לרשות העובדים על מנת לכלול אותם בהסדר ולעדכן את רישומם ותנאיהם, על פי צרכים משתנים ושינויי שכר ותפקיד.
בשיטת העבודה של ברון, קיימות מספר דרכים לפניה לקבלת שירות:
מנהל התיק של ברון עומד לרשות המעסיק והעובדים ומגיע למקום העבודה לפי תיאום מוקדם. מנהל התיק של ברון מגיע לפגישה עם "משרד נייד": מחשב נישא, מודם סלולרי ומדפסת ניידת.
כשמתקבל עובד חדש, מוזנים פרטיו להסדר ריסק זמני ומנהל/ת התיק מגיע/ה למשרדי הארגון על מנת לפגוש את העובד ולהתאים את ההסדר לנתוניו. מנהל התיק אף דואג להגיע למשרדי המעסיק ולדאוג לשביעות רצונם של העובדים בכל פעם שנוצר צורך בשינוי, מתרחש ארוע ביטוחי וכיו"ב.
זהו הגורם המוכַּר אישית לעובדים ומתמחה בתיקיהם.
מלבד מנהל/ת התיק, מוצמד איש קשר מקצועי לכל ארגון, היושב במשרדי ברון
(Back-office) ואליו ניתן לפנות טלפונית או במייל בכל שעות היום.
היה ויש צורך בסיוע נוסף: עומדים לרשותם המנהלים המקצועיים הממונים על מנהל התיק ועל מערך ה- Back-office .
ברון מאמינה בגישה אישית וישירה, ומיישמת אותה מדי יום מול לקוחותיה.