התחלת לעבוד אצל אחד מלקוחות קלע? את/ה מכוסה!
עם כניסתו של עובד חדש למעגל עובדי הארגון, מוסר המעביד את פרטיו לברון – מנהל ההסדרים.
העובד מכוסה ביטוחית מרגע קבלת פרטיו, על פי מסגרת ההסדר של המעסיק.
לכל מעסיק מוצמד/ת מנהל/ת תיק, המעניק/ה שירות אישי לעובדים לצד נציג/ת שירות אישי בטלפון ובאימייל, הנותנ/ת מענה במשרדי ברון (Back-Office).
לאחר קליטת פרטי העובד/ת, פוגש/ת מנהל/ת התיק מטעם ברון את העובד/ת במשרדי המעסיק על מנת להתאים את הכיסוי הביטוחי לנתוניו האישיים.
מנהל/ת התיק מגיע/ה לפגישה עם העובד/ת במוטיבציה גבוהה, שמטרתה שביעות הרצון של העובד/ת. שביעות רצון העובד/ת משפיעה על איכות העבודה בארגון ומעניקה להנהלת הארגון ערך מוסף רב. על תפיסה שירותית זו מתבססת הפילוסופיה הארגונית ותפיסת המטרה של ברון: המעביד רוצה עובד מרוצה!
מנהל/ת התיק מצטייד מראש עם נתונתיו האישיים והביטוחיים של העובד/ת ומאפשר בכך לעובד להיחשף למידע העדכני ביותר ולהתאמה המדויקת ביותר של תכני ההסדר לצרכיו.