סוכנות לביטוח בע"מ

תכנון פנסיוני אישי

מה זה?

תכנון גובה קצבת הפרישה שתאפשר לך קיום בכבוד על פי צריך, דורשת כניסה לתהליך של תכנון פנסיוני. מה הוא?

תכנון פנסיוני הינו הליך בו מנתחים מומחי חברת הביטוח את צרכיו של מועמד לביטוח ונכסיו כדי לקבוע את סכום הביטוח הדרוש למבוטח, אשר יאפשר לו להתקיים לאחר פרישה ברמת החיים אותה הוא מגדיר כרצויה לו.

סוכני ברון  מגיעים לכל פגישה עם הלקוח, כשברשותם מחשבונים מקצועיים המחשבים מהן ההפרשות החודשיות הרצויות ללקוח על מנת להגיע ליעד קצבת הפרישה שהציב, ובעזרת כלי תכנוני זה – בונים עבור הלקוח/ה את התיק הפנסיוני המיטבי.

התכנון הפנסיוני מאפשר ללקוח/ה לבחון את תיק הביטוח הפנסיוני הנוכחי ביחס ליעדים, לעדכנו, להציב יעדים פיננסיים ואחרים (בין השאר – יעדי קריירה ויעדים הנוגעים לכל תחומי החיים של המבוטח/ת) ולתכנן את הדרך להשגתם. זהו אחד הכלים החשובים ביותר שמעמידה קלע, כמנהלת הסדרים, לרשות לקוחותיה.

כיצד זה מתבצע?

כמה אתם יכולה ורוצה לחסוך? לכמה כסף תזדקקו בעת פרישה? איך תבטיחו היום את עתידכם הפיננסי?

התפקיד החשוב ביותר של סוכנ/ת ברון המגיע/ה למשרדך על מנת לצרפך להסדר, הינו לבחון אתך את רמת חייך הנוכחית, יעדיך האישיים והמקצועיים, מה מתוך כל אלו כבר מכוסה ביטוחית ומה ניתן להוסיף, לעדכן או לשנות על מנת שחבילת ההסדר שלך תסייע לך בהשגת יעדיך. אי לכך, חשוב שבהצטרפותך לארגון אותו משרתת ברון כמנהלת הסדרים, תביא עמך לפגישה עם הסוכן כל מידע על מצבך הנוכחי והביטוחים שכבר יש לך. סוכנ/ת ברון תעלה את נתוניך על תוכנת המחשב ותבחן איתך את צרכיך ביחס לכיסוי הקיים ותעמיד לרשותך את היתרון הגדול של ברון, המאפשר לה לתפור "חליפה" ייחודית למידותיך: היתרון לגודל, הגב האיתן של הפניקס, והעבודה לכל רוחב השוק ועם כל הספקיות וכל המוצרים בשוק הביטוח, הפנסיה והפיננסים.

בעזרת התכנון הפנסיוני האישי שתעשה, תדע/י כבר עתה מה תהיה רמת חייך בעת פרישה, בהתאם לרמת החיים שהצבת כיעד ולאפשרויות ההפרשה החודשית שתגדיר/י.

מידע נוסף בנושא:

אגרת עזיבת העבודה

עובד/ת יקר/העם עזיבתך את מקום העבודה אנו עומדים לרשותך.התכנית הפנסיונית שלך כוללת כספי פיצויים ותגמולים.עליך לקחת מספר החלטות בעניין הכספים

המשך קריאה »