סוכנות לביטוח בע"מ

מה זה ניהול הסדרים פנסיוניים?

מהו הסדר פנסיוני?

הסדר הפנסיוני הינו שילוב בין החיסכון ארוך הטווח של העובד/ת וצרכי המעסיק/ה.

המעסיק מגיע לסיכום ההסדר הפנסיוני עם מנהל ההסדר הפנסיוני – קלע – וההסדר מוחל על כל העובדים, מעת קבלתם לעבודהבמשך תקופת עבודתם ועם עזיבתם למקום עבודה אחר או פרישתם.

ההסדר הפנסיוני מאפשר למעסיקים להתוות מדיניות כוללת ומעניק להם אמצעי בקרה והכוונה של הכספים המופקדים בתוכניות הפנסיוניות של העובדים.

בשנים האחרונות התחוללו רפורמות רבות בשוק הביטוח הפנסיוני, אשר שינו את שוק החיסכון ארוך הטווח בישראל, בכללן יכולת ההתניידות של המבוטח/ת בין תכניות ואפשרות לעדכן תכניות בהתאם לצרכים משתנים של העובד/ת והמעסיק/ה.

קלע, בהתמחותה, היקפי פעילותה ותפיסת השירות המיטבי למעסיק ולעובד/ת, מציעה ללקוחותיה הסדרים פנסיוניים חכמים ופותחת בפניהם אפשרויות למיקסום השקעתם ולקבלת המוצר המתאים ביותר עבורם.

משמעות ההסדר למעביד

עבור המעביד,מדובר בניהול מרוכז של ההסדר הפנסיוני לעובדי הארגון, על ידי גוף פיננסי ביטוחי אחד.

ניהול נכון מחייב ליווי של גורם מקצועי, אובייקטיבי, בעל תודעת שירות מפותחת, יכולת עמידה בהיקפי שירות גדולים, בעל ראייה אסטרטגית של צרכי הפרט והארגון – הפועל באופן בלתי תלוי, אולם בשיתוף פעולה עם הנהלת הארגון.

קלע, כמנהלת הסדרים פנסיוניים, אחראית לכל תהליך ניהול ההסדר מול הנהלת הארגון, עובדת באופן אישי מול העובדים ומייצגת אותם מול חברות הביטוח. קלע מחויבת לשקיפות מלאה ולהתאמת המוצר המיטבי לכל עובד ועובדת, בהתאם להסכמיה עם הארגון.

קלע,מייצגת את המעביד והמבוטח/ת מול כל גורמי הביטוח, ומלווה את התהליכים ברמה הארגונית החל מעריכת התכנית הפנסיונית, תכנון פרטני לכל עובד ועובד, תפעול התכנית, ביצוע הגביה, הפעלת מערכות בקרה ממוחשבות, ומתן מענה וליווי פרטני לכל תביעה.

משמעות ההסדר לעובד

ההסדר הפנסיוני הינו התכנית הפיננסית הגדולה ביותר בחיי רוב העובדים והעובדות במשק!

התשלומים מורכבים מהפרשת העובד והמעביד בשיעורים הקבועים בחוק.
בנוסף לחיסכון המאפשר יציאה מכובדת לפנסיה, כוללת התכנית גם כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, למקרה פטירת המבוטח ומרכיבים נוספים על פי צרכי הלקוח וההסדר שנקבע עימו.

מידע נוסף בנושא:

אגרת עזיבת העבודה

עובד/ת יקר/העם עזיבתך את מקום העבודה אנו עומדים לרשותך.התכנית הפנסיונית שלך כוללת כספי פיצויים ותגמולים.עליך לקחת מספר החלטות בעניין הכספים

המשך קריאה »